niedziela, 3 marca 2013

Swatche: Kremy BB

Dziś pierwszy set swatchy kremów BB. Wprawdzie sporo swatchy krąży po sieci, ale kilka więcej nie zaszkodzi, prawda? ^^

Swatche: Kremy BB
Swatche: Kremy BB


Swatche: Kremy BB
Swatche: Kremy BB


Swatche: Kremy BB
Swatche: Kremy BB


Od lewej:
1. SKIN79: Super Plus Triple Functions Hot Pink Bablesh Balm
2. SKIN79: Super Plus Perfection Bablesh Balm
3. Mizon: Hannavi BB Cream
4. SKINFOOD: Mushroom Multi Care BB Cream, odcień nr 1
5. SKINFOOD: Peach Sake Pore BB Cream, odcień nr 1
6. Etude House: Dr.Oil Solution Anti-Shine BB Lotion


Wkrótce kolejne posty z recenzjami ^^

10 komentarzy:

  1. Pierwsze co mi się rzuca w oczy to duża rozbieżność w ich kolorystyce. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. choć kolor niezbyt udany, to czekam na recenzję Dr.Oil Solution Anti-Shine BB Lotion:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu mogę ci powiedzieć, że poza pudrowym wykończeniem, to nic specjalnego. Zero krycia, potrafi się zwarzyć na twarzy, nie matuje :P

      Usuń
    2. grr... Zło, które zniechęciło mnie do BBików Etuda.

      Usuń
    3. To fakt, za bardzo im się to cudo nie udało ^_~

      Usuń
  3. Oprócz 5 to odcienie wyglądają całkiem fajnie, ja właśnie zaopatrzyłam się w zapas BB kremów, ale poczytać o czymś fajnym nie zaszkodzi:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem ci, że piątka całkiem ładnie się na mnie wtapia ^^ Też mam parę jeszcze nie otwartych, ale najpierw chcę zdenkować coś z powyższych i 2 już są na finiszu ^.~

      Usuń