niedziela, 3 listopada 2013

Tag: Jak mieszkają moje kosmetyki - kolorówka

Bardzo lubię czytać takie wpisy u innych, oglądać filmiki na youtube dotyczące organizacji i przechowywania kosmetyków. I dlatego dziś, mimo że jesienne słońce nie sprzyja robieniu zdjęć,  mam dla Was tag o nazwie "Jak mieszkają moje kosmetyki" ^^

Podoba mi się toaletka Malm, niestety nie mam na nią za bardzo miejsca. Dlatego zamiast niej stoi u mnie niewielkie biurko z serii Micke, również z Ikei. Blat przykryty jest przyciętym na wymiar szkłem, dzięki temu nie ma tragedii, jeśli coś się rozleje lub rozsypie ^^


Większość kosmetyków trzymam w szufladzie, podzielonej przy pomocy zwykłych drewnianych organizerów przeznaczonych do sztućców ^_~


Lewą stronę szuflady zajmują większe i mniejsze palety cieni,  korektory,  bazy pod cienie, zbłąkana paletka do brwi. Od przodu widać pudry, róże, rozświetlacze i bronzer ^^


Środkowa sekcja to kremy BB, krem CC, podkłady (pisałam kiedyś, że nie mam żadnego ale ostatecznie dorobiłam się dwóch ^.~). Z przodu płynne rozświetlacze, róż w kremie i trzy Neon Color Rouge Pot od Innisfree.


I na końcu szminki...*kaszl* ^_~ Lubię szminki, widać? XD


Na blacie trzymam koszyk z kilkoma kosmetykami pielęgnacyjnymi (reszta mieszka w łazience),  płynem do dezynfekcji. Oczywiście musi być też lusterko. Po prawej rzeczy, które nie mieszczą się w szufladzie i pędzle, które czasami muszę chować, ponieważ okresowo interesuje się nimi mój kot (najbardziej lubi kulki do rozcierania :P).


W tym organizerze trzymam kredki do ust, jakieś konturówki, dwa błyszczyki (więcej nie posiadam ^_~), tinty i pomadki, które są za wysokie do szuflady ^^


Kolejny zajmują kredki do oczu, cienie w kredce, kredki i żele do brwi, tusze do rzęs i akcesoria typu zalotka, grzebyk do rzęs itp.


I na końcu koloryzujące balsamy do ust ^^


I to tyle ^^ A jak mieszkają Wasze kosmetyki? ^^

30 komentarzy:

  1. ja nie mam żadnej szminki. przy Twoim zapasie jest mi... głupio ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma powodu, by czuć się głupio ^^ Jedni zbierają znaczki, inni komiksy, a ja lubię szminki ^_~

      Usuń
  2. moje wypadają ze wszystkich szafek itp muszę im kupić porządne mieszkanie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi w łazience wypadają, mimo że mają mieszkanie. Chyba muszę posprzątać w szafce XD

      Usuń
  3. Bardzo fajnie mieszkają Twoje kosmetyki :-)
    Tekashi coś wspominała, że lubisz produkty do ust i czasem pozwalasz się jej nimi bawić :-)
    Nie mówiła jednak, że jest ich aż tyle XD
    Nie mniej jednak całość wygląda bardzo ładnie i zgrabnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mazidła do ust to moja słabość ^^; Powinnam mieć zakaz wstępu do sklepów :P
      A pewnie, że pozwalam się bawić. W zeszłym roku, jak wyjechałam do Korei, to nawet jej zostawiłam cały majdan pod opieką ^_~

      Usuń
    2. I wszystko przeżyło - i kosmetyki, i zwierzyniec. :]

      Usuń
    3. Czyli wszystko zostało we właściwych rękach :-D
      No co Ty, produktów do ust nigdy za mało XD

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem ilości ustowych rzeczy :)
    Podoba mi się Twoja organizacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      A dzięki szminkom świat jest piękniejszy ;D

      Usuń
  5. Też skusiłam się Micke, ale zrobiłam błąd, bo nie przykryłam go blatem. Efektem czego są różne zadrapania i ubytki ;D Ale nic nie szkodzi, bo mam zamiar w przyszłości zmienić.
    Podoba mi się Twój kącik, szczególnie organizacja kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam talent do rozlewania i innych takich, więc od razu szybę dokupiłam ^_~
      Rozważam też przygarnięcie takich dodatkowych szufladek, jak Ty masz ^^

      Usuń
  6. Sporo masz pomadek :)
    A mogę wiedzieć gdzie kupiłaś Dr G. BB i ile za niego dałaś? :)
    A poza tym masz bardzo fajny blog :)
    Obserwuję i zapraszam również do mnie, będzie mi miło jeśli zostaniesz na dłużej :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      A Dr G kupiłam kilka miesięcy temu na ebayu i jeśli dobrze pamiętam, dałam za niego ok 105 zł ^^

      Usuń
  7. Jaka ogromna kolekcja!

    Mnie też szczęka opadła na widok tylu pomadek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile Ty tego masz! Mam 50% mniej a i tak zarzucają mi szaleństwo :P Zazdroszczę *^^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo to mam tylko szminek, a reszta to chyba w normie ^^

      Usuń
  9. ale sobie przytulnie mieszkają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz porządek :) Mi by się taki przydał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posprzątałam do zdjęcia ^_~
      A tak na serio, to staram się panować nad chaosem, żebym rano przy malowaniu się nie musiała szukać czegoś po całym mieszkaniu ^_~

      Usuń
  11. Pięknie poukładane kosmetyki :) Moje mieszkają w kilku kosmetyczkach i kuferkach :) Często się przemieszczają, więc nie zawsze są poukładane tematycznie :) ale jakoś się odnajduje :) bardzo fajny post :) :) :) miło się czyta

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy można wiedzieć gdzie kupiłaś takie drewniane skrzyneczki z przegrodami? Bardzo by mi się przydały. Super porządek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są z allegro, to po prostu organizery do szuflad kuchennych/sztućców ^^

      Usuń
  13. muszę sobie takie kupić bo ładnie i estetycznie wyglądają :) zapraszam też na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń