sobota, 30 marca 2013

Tony Moly: sałatka owocowa?

Czyli coś dla wielbicieli opakowań koreańskich kosmetyków ^_~






Pomidor ma w sobie maseczkę rozjaśniającą Tomatox Magic White Massage Pack. Zielone jabłko to krem peelingujący Appletox Smooth Massage Peeling Cream. I na końcu czerwone jabłko, czyli krem nawilżający Red Appletox Honey Cream. Recenzje oczywiście pojawią się na blogu.

Szkoda mi trzymać je zamknięte w szafce. Dlatego stoją na widoku i zdecydowanie poprawiają mi nastrój, kiedy rano półprzytomna wwlekam się do łazienki ^_~

A jakie opakowania Wy lubicie? Proste i klasyczne, czy zabawne? A może nie przywiązujecie do nich uwagi?

15 komentarzy:

  1. Słodkie - też bym je trzymała na wierzchu!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja oczywiście lece na te gadżeciarskie opakowania
    niach niach niach

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam pomidorka i czerwonego jabłuszka. Kupię, ale trochę muszę zrobić miejsce na nowe ;) opakowania przednie :) bedzie dla mojej pociechy do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wrażenia? Pomidor to jedna z moich ulubionych maseczek ^^

      Usuń
    2. Wrażenia oczywiście bardzo pozytywne ^=^

      Usuń
  4. A później można z nich zrobić opakowania na spinki :) cud miód i orzeszki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowania na pewno do czegoś przygarnę, przecież ich nie wyrzucę ;D

      Usuń
  5. Pomidorek i czerwone jabłuszko zawsze mnie intrygowały. Jednak chyba najpierw zaopatrzę się w próbeczki, boję się że czerwone jabłko mogłoby mnie zapchać. A opakowania cudne i potem można fajnie wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomidora bardzo lubię ^^ A czerwone jabłko jest ok, ale moim zdaniem lepiej się nada na noc, niż pod makijaż. Nie zauważyłam też, żeby mnie jakoś zmasakrowało ^^

      Usuń
  6. oj czekam na opinie, bo kuszą mnie od dawna, zwłaszcza jabłuszko:]

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie te same kupiłam i w sumie wszystkie kocham prawie tak samo :D

    OdpowiedzUsuń