sobota, 23 marca 2013

Próbki, próbeczki...

Próbki dostaje się w Korei do większości kosmetycznych zakupów, zwłaszcza jeśli kupujemy kilka sztuk. Często zdarzają się też waciki i inne firmowe gadżety, dzięki temu mam kosmetyczki z Etude House, Tony Moly i It's Skin. Robiąc zakupy zaledwie kilka razy nie dostałam żadnej próbki, ale były to dni promocji np. -30% na wszystko . Dużo sampli rozdałam przyjaciółkom, bo dobrami trzeba się dzielić ^_~  Z tych widocznych na zdjęciach, kilka sztuk to dodatki do zakupów na Ebayu, ale lwia część to zasługa mamy mojego mężczyzny, która jest mistrzynią w "샘플 많이 주세요~" (Saempeul manhi juseyo) czyli "poproszę dużo próbek" lol. Specjalne pozdrowienia należą się również panu ze sklepu It's Skin w Jinju, który paplając sobie z moim facetem, kiedy ja buszowałam między półkami, napakował mi dóbr wszelakich całą torebkę ^_~



 








Jednym z moich wiosennych postanowień jest pozużywanie tego wszystkiego. Jeśli dobrze pójdzie, to do zimy się wyrobię ^_~ Całe szczęście szykują się jakieś krótkie wyjazdy i szkolenia, kiedy to próbki świetnie się sprawdzają ^^

14 komentarzy:

  1. Wow, mam nadzieję, że jak coś fajnego znajdziesz to napiszesz chociaż krótkie "pierwsze wrażenie" czy jakoś tak.
    Z twoich postów wynika, że mieszkasz na stałe w Korei, dobrze zrozumiałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pojawi się coś jakby mini recenzje ^^

      Mieszkam w Polsce, w Korei bywam ^_~ Ostatnia moja wizyta w Korei była jesienią zeszłego roku i trwała ok miesiąca. Bardzo możliwe, że przeprowadzę się tam na stałe.

      Usuń
    2. Och, wow, zazdroszczę :) Ja bym chociaż raz chciała pojechać.

      Usuń
    3. Zdecydowanie jest tam co oglądać ^^
      Ale jak wszędzie, nie wszystko jest piękne i różowe. Niestety wiele osób swoją "wiedzę" i fascynację Koreą, a także ogólnie Azją, opiera tylko na dramach i kolorowych teledyskach, a wtedy bardzo łatwo się rozczarować ^^;
      Na moim facebooku będzie pojawiało się trochę zdjęć z Korei, jeśli jesteś zainteresowana, to zapraszam ^^

      Usuń
  2. Czy te zdjęcia to aktualne? O.o U ciebie już tak słońce szaleje po pokoju? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualne, dziś rano robiłam! ^o^ Wiosna w pełni, gdyby nie ten śnieg za oknem :P No i oczywiście kocur się w tym słonku opalał i musiałam go przestawić ^_~

      Usuń
  3. Mango - czemu mnie to nie dziwi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiłabym się, gdyby cię to dziwiło ^_~
      A to mango w tubkach to od pana z It's skina i nie prosiłam, sam dał! Gdzieś tam są też próbki serii Mango Seed od The Face Shop :P

      Usuń
    2. Wiedział co co dać. :) W dodatku konkretne próbki, w sensie że tubki a nie saszetki.

      Usuń
    3. Od tego miłego pana dostałam też kosmetyczkę ^_~ Było akurat jakieś promo, że za wydane ₩35000 dawali ^_~

      Usuń
  4. żeby u nas tak dawali ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, dadzą w takiej Sephorze próbkę podkładu za ciemnego o 3 tony i uważają, że człowiek powinien skakać z radości ^^;

      Usuń
  5. Uwielbiam probki, czesto jak mi sie probka spodoba, to kupuje pelnowymiarowy produkt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ^^ I często próbka pozwala uniknąć kupienia bubla ^^

      Usuń