poniedziałek, 25 marca 2013

Holika Holika: Holi Holi Magic Drop Make Me Sweet

Dzisiejszy post nie jest typową recenzją, ciężko bowiem zrecenzować zapach. Albo się go kocha albo nie ^_~ Jak jest w przypadku mnie i Holi Holi Magic Drop w wersji Make Me Sweet od Holika Holika?

Holika Holika: Holi Holi Magic Drop Make Me Sweet
Holika Holika: Holi Holi Magic Drop Make Me Sweet

Woda toaletowa Holi Holi Magic Drop dostępna jest w trzech wersjach.

Make Me Lovely opisywany jest przez producenta jako doskonała harmonia świeżych cytrusów, róży, fiołka i ciepłego zapachu białego piżma.

Holika Holika: Holi Holi Magic Drop Make Me Lovely
Holika Holika: Holi Holi Magic Drop Make Me Lovely (źródło: holikaholika.co.kr)

W Make Me Pure elegancja sandałowca i wanilii unosi się w powietrzu wraz z delikatnym zapachem białego piżma (cóż za poetyckie opisy ^_~).

Holika Holika: Holi Holi Magic Drop Make Me Pure
Holika Holika: Holi Holi Magic Drop Make Me Pure (źródło: holikaholika.co.kr)

I na koniec Make Me Sweet, flirt melona, cytrusów, kwiatów konwalii i słodkiej brzoskwini.

Holika Holika: Holi Holi Magic Drop Make Me Sweet
Holika Holika: Holi Holi Magic Drop Make Me Sweet (źródło: holikaholika.co.kr)

 

Moje spostrzeżenia:


W Holi Holi Magic Drop w pierwszej chwili mój wzrok przyciągnął flakon. Wykonany jest z kolorowego szkła i ozdobiony złotymi napisami i detalami. Kształtem przypomina mi trochę jakiś magiczny eliksir. Nakrętka jest plastikowa. Całość z pewnością ładnie prezentuje się na półce lub toaletce ^^ Atomizer działa bez zarzutu, nic się nie zacina, nie chlapie. Woda oryginalnie zapakowana jest w kartonik i zafoliowana.

Holika Holika: Holi Holi Magic Drop Make Me Sweet


 






Po powąchaniu wszystkich trzech wersji, wiedziałam że to właśnie Make Me Sweet powędruje ze mną do domu. Zapach opisywany jako owocowy, nie jest typowy dla tej kategorii. Nie jest słodki, nie przypomina waty cukrowej i nie bolą od niego zęby ^_~ Jest odrobinę cięższy, wyczuwam w nim też pewną gorycz i "dymność".  Nie znam się na opisywaniu zapachów, wiem tylko że ten mnie totalnie zauroczył ^^
Jeśli chodzi o trwałość, jest dobrze, a nawet bardzo dobrze. Użyty rano na mojej skórze utrzymuje się cały dzień, lekko słabnąc pod wieczór. Na ubraniach wyraźnie wyczuwalny jest również następnego dnia.

Podsumowując:
Pięknie pachnie, jest trwały, ładnie wygląda, czego chcieć więcej? ^_~ Ja jestem zdecydowanie kupiona i na jednym flakonie się nie skończy *.*

Pojemność: 50 ml
Cena: ₩19000 (ok 55 zł) *
Dostępność: Holika Holika, Ebay

*ceny podawane przeze mnie, są cenami w sklepach firmowych producenta 

13 komentarzy:

  1. haha Ja zamiast 'flirt melona' przeczytałam 'filtr melona' i próbowałam rozkminić co jest nie tak. xD
    Oj ładnie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ładnie pachnie. :)

    ps. Skasowało mój poprzedni komentarz....

    OdpowiedzUsuń
  3. Technika mnie dzisiaj nie lubi, ot co. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na maila tamten komentarz dostałam ^_~
      Filtr? XD

      Usuń
  4. Dla samego falkonu warto się skusić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ^^ To właśnie dzięki flakonowi zaczęłam wąchać i całe szczęście, że to zrobiłam, bo zapach jest boski *.*

      Usuń
  5. Nooo flakony piękne i zachęcające..

    OdpowiedzUsuń