piątek, 12 kwietnia 2013

Tag: It's only a picture

Dziś mój pierwszy tag, dzięki Tekashi ^^



Zasady:
1. Umieść w poście baner z tytułem TAGu i linkiem do Kirei - inicjatorki tagu.
2. Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek, PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony.
3. Postaraj się, aby większość zdjęć była własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten TAG będzie bardziej "osobisty" i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. pytanie o życzenie).
4. OTAGuj 7 osób. 


1. Codziennie widzisz:

Codzienne rozmowy.

Którą, ach którą by tu dziś wybrać lol. A pomyśleć, że jeszcze półtorej roku temu malowałam się tylko od święta :P


2. Ubranie w którym "mieszkasz":

Bluza z kapturem to najwygodniejsza rzecz pod słońcem. (źródło)


3. Ulubiona pora dnia:





4. Coś nowego:



5. Właśnie tęsknisz za: 

Koreańska część mojej rodziny. (źródło)

Cheonggyecheon (청계천).

Cheonggyecheon (청계천).

Hangang, czyli rzeka Han (한강).


Lody z zieloną herbatą T_T (źródło)


6. Piosenka, która za Tobą chodzi:







7. Nagłówek Twojego tygodnia to: 

(źródło)


8. Najlepszy moment tygodnia:

Dzisiejszy leniwy poranek po sześciu dniach pracy. (źródło)


9. Kim chciałaś być jako dziecko:  

(źródło)


10. Nigdy nie rozstajesz się z:



11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń:  


Wyspa Jeju (제주도). (źródło)


12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia:  



13. Coś co robisz cały czas:  





14. Zdjęcie tygodnia:  

Lee Hi. (źródło)


15. Ulubione słowo/wyrażenie:

(źródło)


16. Najlepszy moment roku: 



17. Ktoś, kto potrafi Cię zawsze uszczęśliwić:

On.

Przyjaciele ^^ (źródło)

Moje dwa futrzaki <3 (źródło)

  
Uff... Trochę mi to zajęło ^_~  Patrzę na wybrane zdjęcia i mam wrażenie, że jestem troszkę monotematyczna. Oh well :P
Większość z Was zapewne już zna ten tag, dlatego nikogo nie wyznaczę. Jeśli jednak ktoś z Was ma chęć się pobawić, to zapraszam ^^

10 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi, chociaż moją uwagę oczywiście przykuł zbiorek pomadek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zaledwie 2/3 zbioru i nie widać jeszcze tintów i paru innych wynalazków lol.

      Usuń
  2. Ooooo osławiony na cały świat zbiór szmineczek hehehehe :) hehehe i Lee Hi i Bruno <3 czad! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie śmiej się z moich szminek, bo nie dam ci się pobawić, o! ^v^

      Usuń
  3. Chciałaś być kotem? ;P A kolekcja pomadek zacna - ty pomadkocholiczko.;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weterynarzem, nie kotem XP
      Co poradzę, że szminki są takie ładne 8D

      Usuń
    2. Z kotem taki dżołk. xD Oj, szminki ładnie się rozmnożyły od ostatniego razu. :]

      Usuń
    3. Kotem też bym mogła być ;D
      Za bardzo się nie rozmnożyły, widać dawno u mnie nie byłaś ;)

      Usuń