sobota, 20 kwietnia 2013

Idziemy na zakupy 3

Były sklepy, były stoiska, zostały małe wyspy kosmetyczne ^^

Znajdują się one na terenie głównej hali marketu, gdzie również znaleźć możemy szafy i półki ze światowymi markami, np. L'oreal, Maybelline. Granice stoisk wyznaczają regały. Z reguły każde stanowisko ma swojego pracownika oraz kasę. Zakupiony towar jest pakowany, a do torebki przypinany jest paragon. Z takim zawiniątkiem, po zrobieniu reszty zakupów, wychodzimy przez linię kas ^^


Home Plus: Etude House.

Home Plus: Etude House

Home Plus: Etude House

Home Plus: SKINFOOD, w tle Etude House.

Home Plus: SKINFOOD.

Home Plus: The Face Shop.

Home Plus: The Face Shop.

Home Plus: Isa Knox, w tle IOPE.

Emart: Missha, Clio, IOPE

Emart: Missha, w tle Etude House.

Mam nadzieję, że podobała Wam się ta mała wycieczka po sklepach ^.~

12 komentarzy:

  1. Oczywiście, że taka wycieczka mi się podobała ;_)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z każdym nowym zdjęciem nienawidzę Cię jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech oni trochę tego dobra nam przetransportuję, a my im w zamian sklepik stacjonarny Ziaji z naszymi cenami. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już się przeprowadzę, to wam trochę teleportuję ^_~

      Usuń
  4. Bardzo mi się podobała wycieczka! Szkoda, że nie dało się jej połączyć z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, chetnie bym sie przeszla na takie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej przez chwilę byłam w niebie *_*
    Być tam i nie oszaleć, jak Ty to zrobiłaś? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oszaleć, nie oszalałam, ale łaziłam po sklepach jak mały króliczek energizera i wracając musiałam dopłacić za dodatkową walizkę ^_~

      Usuń