niedziela, 5 maja 2013

Tony Moly: Petite Bunny Gloss Bar

Kilka tygodni temu pokazywałam Wam balsam do ust Petite Bunny Gloss Bar od Tony Moly (recenzja tu). Dziś przedstawiam ten sam produkt w odcieniu Juicy Cherry, który ostatnio dołączył do pomarańczowego brata ^_~

Tony Moly: Petite Bunny Gloss Bar w odcieniu Juicy Cherry




Balsam ma ładny czereśniowy zapach i piękny różowy kolor z delikatnymi czerwonymi tonami. Nie widzę różnicy we właściwościach między odcieniem Juicy Cherry a Neon Orange (poza oczywistym kolorem i zapachem), dlatego po recenzję odsyłam do tego postu ^^

23 komentarze:

  1. mnie niestety "na miejscu" te cuda rozczarowały :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Ja je lubię. Ale widzisz, doskonały przykład, że co pasuje jednemu, drugiemu już niekoniecznie ^_~
      A co dokładnie Cię rozczarowało?

      Usuń
  2. Im dłużej Cię czytam, tym bardziej tu wsiąkam :-) No i rośnie moja lista chciejstw :-)Petite Bunny Gloss Bar też na niej jest :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakbyś Ty fajnych rzeczy nie pokazywała i nie kusiła ^_~

      Usuń
    2. Ja? No ja? No co Ty opowiadasz ^_~ Ja tylko sobie grzecznie czasem coś skrobnę ^_~

      Usuń
  3. Zdecydowanie coś dla mnie. Przypomina mi trochę Etude House Kissfull Lip Care :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym Etudowym cudem nie miałam przyjemności się poznać, ale przyjrzę się ^^

      Usuń
  4. Ja kocham miny tych zajączków XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba ^^
      Na ustach wygląda ładnie i naturalnie ^^

      Usuń
  6. Miałam ochotę kupić dla samego opakowania ;) Jest przesłodkie i żałuję, że w Polsce producenci nie wykazują się taką finezją ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie dla opakowania w pierwszej chwili chwyciłam, a jak już zaczęłam oglądać, to kupiłam ^_~

      Usuń
  7. Jaką ma uroczą minkę, wydaje się idealny na lato. Na pewno dorzucę go do kolejnego azjatyckiego zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się u Ciebie sprawdzi, bo z tego co widzę, zdania są podzielone ^^;

      Usuń
  8. Te opakowania są takie uroczę :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    mojakosmetycznapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dziś przyszedł do mnie trzeci zajączek :) córeczka ostrzy swoje małe łapki na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jednego zajączka i obawiam się, że będzie żyć samotnie. Niestety nie sprawdził się zbyt dobrze na moich wargach. Nie nawilża i dodatkowo podkreśla skórki. Może mój kolor był pechowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się nie sprawdził. A jaki kolor kupiłaś?

      Usuń