wtorek, 22 stycznia 2013

Start

Powodowana pewnego rodzaju rozczarowaniem, które towarzyszyło mi ilekroć próbowałam znaleźć w polskiej blogosferze coś na temat interesującego mnie produktu, ale też świadomością, że mieszka u mnie sporo rzeczy, o których w ogóle nie udało mi się nic odszukać, zaczęłam się nad tą sytuacją zastanawiać. W mojej głowie wykiełkował pomysł, zaczęła się bitwa z myślami. Po kilku rundach walki i po wielu tygodniach rozważań na temat: "Po co? Dlaczego? Czy starczy mi czasu? Czy aby na pewno?" powstał blog ;)  Co z tego wszystkiego wyjdzie, zobaczymy. Ale przynajmniej na tę chwilę jestem dobrej myśli ;)

6 komentarzy:

  1. A mnie nie pozostaje nic innego jak tylko powiedzieć 'nareszcie! :D'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witojcie, witojcie ;D

      Cały czas coś tam grzebię w kodach, ale jest już lepiej niż gorzej ;) Musiałam zmieć wygląd, bo mi psuł javę w komentarzach XP

      Usuń
  2. no to życzę powodzenia i wytrwałości :D

    OdpowiedzUsuń